.
پنجشنبه 9 فروردین 1403   17:10:35
.
.

بازدید معاون محترم سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران و هیات همراه از شرکت ملی حفاری خوزستان

1400/12/18 چهارشنبه

.
درمورخ هجدهم اسفند ماه سال یک‌هزارو چهارصد بازدید و جلسه‌ای فی‌مابین معاونت کاربرد پرتوها (سازمان انرژی اتمی) و شرکت ملی حفاری خوزستان در محل شرکت ملی حفاری خوزستان برگزار گردید.
در‌ابتدا؛ پس‌از معرفی اعضای حاضر در جلسه جناب آقای دکتر شیرمردی ضمن معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانایی‌های معاونت توسعه کاربرد پرتوها در‌ زمینه‌ی صنعت پتروشیمی و نفت، در‌زمینه‌ی ساخت و تامین تجهیزات مرتبط با صنعت نفت و همچنین بومی‌سازی صنایع و تجهیزات مرتبط با این صنعت مانند پرتو فرآوری نفت سنگین و تولید نفت سبک با‌استفاده از بیم الکترون، که اتفاقی نو در کشور می‌باشد، اعلام آمادگی همه‌جانبه نمودند.
در ادامه‌ی جلسه، جناب آقای دکتر شیرمردی ضمن معرفی کاربردهای پرتودهی در محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و پزشکی و فواید آن برای پیشرفت اقتصادی و ارتقای سطح سلامت جامعه‌ی میهن اسلامی عزیزمان، به ظرفیت‌های این معاونت درحمایت از تاسیس سامانه‌های پرتودهی در این استان خبر دادند.
در‌ادامه جناب آقای دکتر گلپایگانی مدیرعامل محترم شرکت ملی حفاری خوزستان ضمن استقبال از ظرفیت‌های موجود در معاونت توسعه کاربرد پرتوهای سازمان انرژی اتمی اطلاعاتی مبنی‌بر وضعیت، نیازها و ظرفیت‌های موجود به میهمانان جلسه ارائه و تبادل‌نظر در‌مورد بومی‌سازی و عدم وابستگی به واردات صنایع وعلوم مورد‌نیاز و ارائه راهکارهای عملی و همچنین همکاری مشترک بین این دو شرکت نمودند.
و در‌پایان تفاهم نامه‌ای فی‌مابین شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران و شرکت ملی حفاری خوزستان در ‌زمینه همکاری مشترک و برگزاری سمینارهای مشترک منعقد گردید.

 

تمام حقوق وب سایت متعلق به شرکت توسعه کاربرد پرتوها می باشد.

login